سلام

با تشکر و عرض خسته نباشید می خواستم بدونم که برای نوبت اول بارم بندی درس انسان و محیط زیست چگونه است.

مهدی پسرکلو

یازدهم انسانی دبیرستان آیت اله خامنه ای شهرستان مینودشت.

پاسخ: سلام آقای پسرکلو بارم بندی درس انسان و محیط زیست برای نوبت اول بدین شرح می باشد:

درس اول: پنج نمره

درس دوم: پنج نمره

درس سوم: پنج نمره

درس چهارم:پنج نمره