سلام
با تشکر و عرض خسته نباشید می خواستم بدونم که برای نوبت اول بارم بندی درس انسان و محیط زیست چگونه است.
مهدی پسرکلو
یازدهم انسانی دبیرستان آیت اله خامنه ای شهرستان مینودشت.
پاسخ: سلام آقای پسرکلو بارم بندی درس انسان و محیط زیست برای نوبت اول بدین شرح می باشد:
درس اول: پنج نمره
درس دوم: پنج نمره
درس سوم: پنج نمره
درس چهارم:پنج نمره
+ نوشته شده در جمعه بیست و پنجم آذر ۱۴۰۱ ساعت 19:13 توسط حسین قره جانلو
|